Yorumlarda bir çok kişi devlete dayanmıştır vb. gibi cümleler kurmuşlar. Gerçek mir yazılımcı için bence normal bir yaşam. Gerçek yazılımcı zaten her türlü script, uygulama yapıp köşeyi döner.