• 13-09-2019, 01:12:52
    #28
    (cc) allahım herkese akıl vermiş nereden nasıl başlayacagını bil yeter benimde tanıdıgım var hastane ottomosyon sistemler kodluyor aylık 130 150bin kazanıyor diyeyim
  • 13-09-2019, 02:21:18
    #29
    Bu işler yazılımla bitmiyor maalesef. Dünyanın en iyi programını da yazsan, pazarlayamadıktan sonra çöp olur durur bir köşede. Adamın kafası çalışıyormuş pazarlamış bence.
  • 13-09-2019, 04:59:11
    #30
    hem internetten para kazanmayı bilen hem de iyi bir yazılımcı olan birinin kimseyle iş yapmadan sessiz sularda yüzerek aylık milyon dolarlar kazanma ihtimalini kimse düşünmemiş.
  • 13-09-2019, 08:49:09
    #31
    SeniorKvasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PHP ye 3 gün önce başlamış adamın yazabileceği düzeyde bi yönetim panelinin Türk Telekoma 4,5 milyon fatura kesildiğini gördü bu gözler : ) Malum bağlantıları vardır alırlar normal : )
    İşin içinde olmasam ben de beğenirdim herhalde şu cevabı
  • 13-09-2019, 08:56:45
    #32
    En basitinden ornek vereyim.Gunluk 10bin kazanan arkadsimiz var R10 da... Gerisini siz dusunun
  • 13-09-2019, 09:18:33
    #33
    sadece yazılım değildir o, yazılım olsa duramaz ek işleri vardır illa ki. bizim patron da sorsan kuyumcu ama mandırası var, oteli var, çekirdek fabrikası var vs. ama soran olunca kuyumcuyum diyor sadece
  • 13-09-2019, 09:40:56
    #34
    Yazılımı sadece web olarak ufak programlar olarak düşünmeyin. Embeded Sistemler , Telco gibi sektörlerde sadece bug fixing ve support yapılan firmalar bile gelirleri dudak ucuklatır.

    Jira basına mükemmel ücret alınıyor. Hatta bu alanda müh bile diğer alandaki müh göre baya fazla alınıyor. Yurtdışı tabanlı olduğu için onlarda ucuz isci calıstıyor. Nasıl bu kadar değil belki az bile kazanmıstır.
  • 13-09-2019, 10:58:06
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yazılım işi yapabilir aileden zengindir hobi olarak takılıyordur işte
  • 13-09-2019, 11:11:38
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Baba parası falan değil yazılımda olan para hiç birşeyde yok hele yurt dışına çalışıyor iseniz çok yakın bi arkadaşım günlük 1-2k dolar kazanıyor.