• 12-09-2019, 22:29:30
    #10
    hay maşallah araçlara bak.
  • 12-09-2019, 22:31:26
    #11
    Dünyaya bir daha gelsem yazılımcı olmak isterdim uçsuz bucaksız muhteşem bir dünya ,ve tanıdığım yazılımcılar kafa olarak uçlarda yaşıyorlar kolay değil tabiki..
    yanisi hakediyor gerçek yazılımcılar.
  • 12-09-2019, 22:34:31
    #12
    Mutlaka bir yol bulup devleti soyuyordur bir yerde
  • 12-09-2019, 22:35:37
    #13
    Ticaretten anlıyorsan ve kafan çalışıyorsa çok uzak hayaller değil bunlar hocam, içinizi karartmayın siz niye yapamayasınız? Farklı bir açıdan bakmalı ve çok çalışmalısınız
  • 12-09-2019, 22:40:40
    #14
    Belki de aramızdan biridir
  • 12-09-2019, 22:41:02
    #15
    Ben sigortacıyım,
    bir program satın almıştık fiyatı 40 bin TLve her bilgisayar kurulumuna artı 5 bin tl her şubeye ise 10 bin tl istiyorlar toplamda ise kayıtlı acente sayısı 2000 i aşkın var hesabını sen yap kardeşim. program yazdıramazsın, başka alternatifi yok adam zamanın da düşünmüş gitmiş tüm şirketlerle anlaşmış ve adamın elin de şirketin dataları altarnetifleri yok programın özelliği ise tüm acenteliği olduğun şirketlerden çok hızlı bir şekilde teklif vermesi. acenteler salak mı 40 bin lira veriyorlar diyenlere ise şöyle hesaplayım. 2 eleman çalıştırıp aynı görevi müşteriyi ofisin de daha fazla bekleterek görebiliyor. ama bu program sayesinde müşteriye 1 dk için de cevap verip 2 elemanda çalıştırmıyorlar 2 elemanın aylık gideri 7 bin lira yıllık gideri 84 bin lira
  • 12-09-2019, 22:47:14
    #16
    Arabalardan belli ki şirketi var ve vergi ödüyor.
    Araçları pahalı alıyor ki masraf olarak işlensin, vergi düşsün.
    Muhtemelen yurtdışına iş yapıyordur, Avrupa ve Amerika’daki ücretler Türkiye’deki psikolojik sınırları biraz zorlar. Tabi yurtdışında o işleri yapabilmek için işini çok iyi bilmesi ve iş ahlakına sahip olması lazım, yani biraz kültürle alakalı bir konu.
  • 12-09-2019, 22:49:17
    #17
    Çevresi geniş, bağlantıları kuvvetlidir. İşinin de ehlidir bence.
  • 12-09-2019, 22:56:53
    #18
    Adı yazılımdır onun yersen...