Bir yazılımcı nasıl bu kadar kazanır?
57
●4.889
- 12-09-2019, 22:41:02Ben sigortacıyım,
bir program satın almıştık fiyatı 40 bin TLve her bilgisayar kurulumuna artı 5 bin tl her şubeye ise 10 bin tl istiyorlar toplamda ise kayıtlı acente sayısı 2000 i aşkın var hesabını sen yap kardeşim. program yazdıramazsın, başka alternatifi yok adam zamanın da düşünmüş gitmiş tüm şirketlerle anlaşmış ve adamın elin de şirketin dataları altarnetifleri yok programın özelliği ise tüm acenteliği olduğun şirketlerden çok hızlı bir şekilde teklif vermesi. acenteler salak mı 40 bin lira veriyorlar diyenlere ise şöyle hesaplayım. 2 eleman çalıştırıp aynı görevi müşteriyi ofisin de daha fazla bekleterek görebiliyor. ama bu program sayesinde müşteriye 1 dk için de cevap verip 2 elemanda çalıştırmıyorlar 2 elemanın aylık gideri 7 bin lira yıllık gideri 84 bin lira
- 12-09-2019, 22:47:14Arabalardan belli ki şirketi var ve vergi ödüyor.
Araçları pahalı alıyor ki masraf olarak işlensin, vergi düşsün.
Muhtemelen yurtdışına iş yapıyordur, Avrupa ve Amerikadaki ücretler Türkiyedeki psikolojik sınırları biraz zorlar. Tabi yurtdışında o işleri yapabilmek için işini çok iyi bilmesi ve iş ahlakına sahip olması lazım, yani biraz kültürle alakalı bir konu.