Ben sigortacıyım,
bir program satın almıştık fiyatı 40 bin TLve her bilgisayar kurulumuna artı 5 bin tl her şubeye ise 10 bin tl istiyorlar toplamda ise kayıtlı acente sayısı 2000 i aşkın var hesabını sen yap kardeşim. program yazdıramazsın, başka alternatifi yok adam zamanın da düşünmüş gitmiş tüm şirketlerle anlaşmış ve adamın elin de şirketin dataları altarnetifleri yok programın özelliği ise tüm acenteliği olduğun şirketlerden çok hızlı bir şekilde teklif vermesi. acenteler salak mı 40 bin lira veriyorlar diyenlere ise şöyle hesaplayım. 2 eleman çalıştırıp aynı görevi müşteriyi ofisin de daha fazla bekleterek görebiliyor. ama bu program sayesinde müşteriye 1 dk için de cevap verip 2 elemanda çalıştırmıyorlar 2 elemanın aylık gideri 7 bin lira yıllık gideri 84 bin lira