• 06-09-2019, 19:16:40
    #10
    Aylık alışveriş faizi varmış 2.25 oranında. Gecikme ya da minimum ödeme tutarıyla ilgili değilmiş.
  • 06-09-2019, 19:29:45
    #11
    TolgaKSR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık alışveriş faizi varmış 2.25 oranında. Gecikme ya da minimum ödeme tutarıyla ilgili değilmiş.
    O faiz işyerlerine yansıtılmıyor mu?
    Ben ne harcadıysam onu ödedim bugüne kadar
  • 06-09-2019, 19:38:33
    #12
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O faiz işyerlerine yansıtılmıyor mu?
    Ben ne harcadıysam onu ödedim bugüne kadar
    Hayır bize yansıtılıyor, eğer toplu veya fazladan ödeme yapıyorsanız fark edemiyorsunuzdur. Ben kart limitimi tamamen kullanıyorum, bir sonraki ay ise geçen ayın faizini alıyor benden.
  • 06-09-2019, 19:44:11
    #13
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır bize yansıtılıyor, eğer toplu veya fazladan ödeme yapıyorsanız fark edemiyorsunuzdur. Ben kart limitimi tamamen kullanıyorum, bir sonraki ay ise geçen ayın faizini alıyor benden.
    Böyle birşeyi ilk defa sizden duyuyorum
  • 06-09-2019, 19:49:03
    #14
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O faiz işyerlerine yansıtılmıyor mu?
    Ben ne harcadıysam onu ödedim bugüne kadar
    ekstrelerin altında yazıyor varmış faiz.
  • 06-09-2019, 20:03:21
    #15
    StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır bize yansıtılıyor, eğer toplu veya fazladan ödeme yapıyorsanız fark edemiyorsunuzdur. Ben kart limitimi tamamen kullanıyorum, bir sonraki ay ise geçen ayın faizini alıyor benden.
    ilk defa duydum
  • 06-09-2019, 20:23:47
    #16
    ArmanHAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle birşeyi ilk defa sizden duyuyorum
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk defa duydum
    Dayılar var, mesela 4,800TL limitimi kullandım. Benden 49,95TL faiz almış. mobil uygulamadan görüntüleyebilirsiniz.
  • 06-09-2019, 21:27:07
    #17
    MTVyi ödemiştim. Birde 6 taksit yapmışım. Ayrıca yansıyan bir şey yok bende. Extrede Vergiler ve faiz kısmı var orada 0 yazıyor.
  • 06-09-2019, 21:30:09
    #18
    Bir yanlışınız var bence. Aylık sadece limit kullandınız diye hiçbir banka size faiz uygulamayamaz.

    Konuyu görünce merakımdan son ekstreme baktım ne harcadıysam o gelmiş; ne fazlası ne eksiği.Bence müşteri hizmetleriyle bir görüşmenizde fayda var.