Bir yanlışınız var bence. Aylık sadece limit kullandınız diye hiçbir banka size faiz uygulamayamaz.

Konuyu görünce merakımdan son ekstreme baktım ne harcadıysam o gelmiş; ne fazlası ne eksiği.Bence müşteri hizmetleriyle bir görüşmenizde fayda var.