O faiz işyerlerine yansıtılmıyor mu?
Ben ne harcadıysam onu ödedim bugüne kadar
Hayır bize yansıtılıyor, eğer toplu veya fazladan ödeme yapıyorsanız fark edemiyorsunuzdur. Ben kart limitimi tamamen kullanıyorum, bir sonraki ay ise geçen ayın faizini alıyor benden.