StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır bize yansıtılıyor, eğer toplu veya fazladan ödeme yapıyorsanız fark edemiyorsunuzdur. Ben kart limitimi tamamen kullanıyorum, bir sonraki ay ise geçen ayın faizini alıyor benden.
ilk defa duydum