StyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır bize yansıtılıyor, eğer toplu veya fazladan ödeme yapıyorsanız fark edemiyorsunuzdur. Ben kart limitimi tamamen kullanıyorum, bir sonraki ay ise geçen ayın faizini alıyor benden.
Böyle birşeyi ilk defa sizden duyuyorum