brkcnklm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adsense konusuna gelecek olursak valla şuan 5 tane domaini Adsense onaya gönderdik eskisi gibi şablon tasarımla onay aldıramıyoruz. Haliyle forumdaki Adsense satış fiyatlarının da artmasını bekliyorum. Lafım meclisten dışarı forumda ölücüler gezdikçe bu işten ekmeğimizi yemek zorlaşıyor hocam. neyseki okullar açılıyor piyasanın biraz daha düzelmesini bekliyorum. Ben de özgün içerik girerek onay aldırmaya çalışıyorum. Henüz 1 site yaptım ama daha ses seda yok. Bende seninle bu konuda yardımlaşmak ve paşlaşmak isterim hocam müsait bir zamanda konuşalım.

yorum atiyorumda mesajima ne cevap ver ne begen sonra bizde banlaniriz