MeMoLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hahaha yorum atiyorumda mesajima ne cevap ver ne begen sonra bizde banlaniriz
İkisini birden yaptım. 1 hafta ömür veriyorum sana 😁

RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslına bakarsan satılan onay taktiklerini merak edip almışlığım var bi baktım coğu benimkiyle aynı, dedim bu taktikler patlar o yüzden hiç piyasasına girmedim girmemde kendim hesap acarım onaylanır temiz şekilde satar bir çok kimseye sattım sıfır sıkıntı, he illa onay taktiği alırım diyorsan ben 200 den aşağı fiyat vermem 😁😁
Onay taktiği için 200 TL pahalı değil aslında. Bunu alınca ban yiyeceğini de düşünürsek iyi aslında. 200 TL ye hem onay alıyorum hem de rakip eliyoruz