• 02-09-2019, 20:12:26
    #1
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    brkcnklm adlı üyeden alıntı:
    Benimle adsense onay çalışması yapmak isteyen varsa harika hizmet. İADE GARANTİLİ DEĞİL BAN GARANTİLİ 😂
    Sık sık konularımı görenler vardır elbet. Son 1 aydaki serüvenimi anlatmak isterim

    İlk başta @ORCYazilim; ' a 10 domain için adsense çalışması yaptırmak üzere 250 TL ödeme yaptım. Onay süreci başarısız olunca iade istedim ve iademi bir gün içinde yaptı. Bana iade yaptıktan kısa süre sonra da iade yapmamaya başladı ve forumdan banlandı.

    Sonra @Aina; hocama 10 domain için 200 TL ödeme yaptım. Sağolsun gerçekten çok ilgilendi ama başarısız oldu ne yazık ki. Sonra bir sabah iade istedim ve diş çektirmeye gittiğini söyledi. Diş çektirdikten sonra ödemeyi geçeceğini söyledi. Birkaç saat sonra yazdığımda iadeyi yaptı ve dişinde kanama olduğunu söyledi ve hastaneye gittiğini söyledi. İademi yaptıktan sonra da siteleri kaldırma tekrar çalışma yapalım. Onay gelirse ücreti öderim dedim kabul etti sağolsun. Fakat yine red alınca domainleri kaldırdı. Bir daha da konuşmadık. Başkalarına iade yapmadığı için banlanmış.

    Sonra @AAksu; ya 2 domain için 150 TL ödeme yaptım. 18. günde iademi alamadığım için şikayet konusu açtım ve konudan 2 3 gün sonra iademi yaptı. Bana iade yaptıktan birkaç gün sonra başkalarına iade yapmamaya başlamış. Ve o da forumdan banlandı

    Neyseki şuana kadar hep paramı geri alabildim. Daha kimsede param kalmadı. Umarım böyle devam eder.

    Sağlıcakla kalın
  • 02-09-2019, 20:13:24
    #2
    Sizi hamama davet ediyoruz 😁
  • 02-09-2019, 20:13:48
    #3
    Maşallah dediğin 7 gün yaşıyor hocam
  • 02-09-2019, 20:13:58
    #4
    Allah'ın sevdiği kulusun.
    Bak bana bazı kişilerden hiç iade alamadım 😂
  • 02-09-2019, 20:14:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    inşallah 4.dede yüklü bir miktar ödeme yapıp bu seferde iadesi geçilmeyen kişi olmazsınız.
  • 02-09-2019, 20:14:37
    #6
    Hocam PM engelliyorum o zaman
  • 02-09-2019, 20:14:14
    #7
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi hamama davet ediyoruz 😁
    KebraNegast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah dediğin 7 gün yaşıyor hocam
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ın sevdiği kulusun.
    Bak bana bazı kişilerden hiç iade alamadım 😂
    Birazcıcık nazarım değiyor sanırım 😊
  • 02-09-2019, 20:14:56
    #8
    Bu demek oluyor ki AdSense onayda çoğu kişi red alıyor forumda
  • 02-09-2019, 20:16:36
    #9
    serLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi hamama davet ediyoruz 😁
    akşam akşam güldürdün beni çok yaşa