Kimle konuşsam banlanıyor 😂 - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kimle konuşsam banlanıyor 😂
51
●
1.999
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kimle konuşsam banlanıyor 😂
1
2
3
4
5
6
02-09-2019, 20:17:08
#10
KingCoder
Keşşkiii benimmmm olsamı diyorsun napıyorsun hocam
02-09-2019, 20:17:13
#11
Monolog
Hocam makale falan lazım olursa PM atma bunu alıntıla 😄
02-09-2019, 20:19:00
#12
Linux
iyisite.NET
Forumu temizleyin de biz de ticaret yapalım.
02-09-2019, 20:24:31
#13
MASS1VE
Üyeliği durduruldu
Traderlarına bakarak ticaret yapmak lazım demek ki sana bulaşandan uzak durmalı
02-09-2019, 20:24:57
#14
hdfilm27
Üyeliği durduruldu
Ben son anda kurtuldum heralde
02-09-2019, 20:28:42
#15
taner_izmit
Platin üye
hay ainasi batsin ya valla kacti gitti
02-09-2019, 20:29:02
#16
AnkeeBut
benimle herhangi bir ticaret girişiminiz olursa, hiç düşünmeden red ediyorum iyi forumlar hocam
02-09-2019, 20:30:12
#17
brkcnklm
r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
hdfilm27 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben son anda kurtuldum heralde
Valla fazla sevinme banlatırım ha senide 😂
02-09-2019, 20:32:42
#18
firtinalim
İğne ucu kadar su degmeyen yer kalmayacak.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler