Başta sana kinliydim ama sonra tatlı atışmalar olunca kin falan kalmadı zannımca. Eğer kalbini falan kırdıysam affola. Ne dersin bi onay çalışması da seninle yapalım mı 😂
Sana da bol satışlar dilerim
Yok yok yazanlar banlanmıyor. Sadece benimle onay çalışması yapanlar banlanıyor 😁
@brkcnklm; Benim için de aynı şeyler geçerli hocam 😊 Benim de bir kusurumu gördüysen affola ki yerli yersiz birbirimizi üzdük.
Adsense konusuna gelecek olursak valla şuan 5 tane domaini Adsense onaya gönderdik eskisi gibi şablon tasarımla onay aldıramıyoruz. Haliyle forumdaki Adsense satış fiyatlarının da artmasını bekliyorum. Lafım meclisten dışarı forumda ölücüler gezdikçe bu işten ekmeğimizi yemek zorlaşıyor hocam. neyseki okullar açılıyor piyasanın biraz daha düzelmesini bekliyorum. Ben de özgün içerik girerek onay aldırmaya çalışıyorum. Henüz 1 site yaptım ama daha ses seda yok. Bende seninle bu konuda yardımlaşmak ve paşlaşmak isterim hocam müsait bir zamanda konuşalım.