Anket Memur Olmak mı ? Kendi İşini Kurmak mı ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 212
Memur Olmak mı ? Kendi İşini Kurmak mı ?
Memur olmak
%34,43 (73 Oy)
Kendi işini kurmak
%65,57 (139 Oy)
  • 28-08-2019, 20:44:56
    #1
    Her şeyin %15-20 zamlandığı bugünlerde 2020 için 4+4. 2021 için 3+3 memurlara zam yapıldı.

    Kendi işinde de kdvsi gelir vergisi stopajı derken bir sürü gider var.

    Eskiden memur olmanın devlete kapağı atmanın en güzel yol olduğu hep söylenirdi . Şimdi bir girişimcilik furyası almış başını gidiyor.

    Sizce kamuda çalışmanın cazibesi bitiyor mu ?
  • 28-08-2019, 20:47:33
    #2
    memurluk hazırcı adam işi. babam büyükşehirde zamanında gel gir gel gir diye çok yalvardı. en azından bana göre değil
  • 28-08-2019, 20:48:17
    #3
    Benim eşim memur. israf etmeyip idareli kullanan, memur maaşıyla aile geçindirip kira ödeyip üstüne tatil yapar. Fakat burada araba olursa masraflar artıyor. Elbette araba bir lüks değil fakat masrafı çok ne yazık ki.

    Ben özel sektörde çalışıyorum ki ben de işimden memnunum mesai sorunum çok olmadığı için sanırım. İkimizde çalıştığımız için ev kredisi çocukların okul aidatı vs derken baya tutuyor masrafımız 9 ay ihtiyaç kredisine 18 ay da evin kredisine kaldı. ondan sonra ver elini başka kredi
  • 28-08-2019, 20:49:40
    #4
    Bir memur olarak kendi işini kurmak
  • 28-08-2019, 20:49:19
    #5
    memur olmak garanti değil.
    İş kurup başarılı olmak da garantili değil.
    Memur olabilirsen maaşın garanti gibi, Bence memur olmak şuan çok avantajlı.

    %3-4 zammı beğenmeyen kişiler hiç kusura bakmasın. Memurların %80'i aldığı maaşı hak etmiyor. İşini hakkı ile yapan ve aldığı para anasının ak sütü gibi helal olanlar müstesna.
  • 28-08-2019, 20:51:25
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendi işin olunca sürekli takip etmek, sürekli o işin başında durman lazım yerine kalifiye eleman koyamazsın çünkü her şey senin istediğin gibi olmak zorunda haliyle sabah giriş saati, akşam çıkış saati belli olan bir düzen daha iyi. Ayrıca bir çok ayrıcalıktan yararlanıyorsun bence memurluk hala revaçta olan bir meslek
  • 28-08-2019, 20:52:08
    #7
    Emekli olana kadar aynı işi yapmak bana göre değil. Hiç istemedim. 30 oldum hala istemiyorum
  • 28-08-2019, 20:52:30
    #8
    Memur olup Kendi işini kurmak
  • 28-08-2019, 20:52:13
    #9
    Başka ülkede komi bile olsak ülkemizdeki şartlardan iyidir. Göç etmeli. Ülkenin şu anki haliyle girişimci de olunmaz memur da. İşin ucu siyasete gidiyor o yüzden devamını getirmeyeyim.