Her şeyin %15-20 zamlandığı bugünlerde 2020 için 4+4. 2021 için 3+3 memurlara zam yapıldı.
Kendi işinde de kdvsi gelir vergisi stopajı derken bir sürü gider var.
Eskiden memur olmanın devlete kapağı atmanın en güzel yol olduğu hep söylenirdi . Şimdi bir girişimcilik furyası almış başını gidiyor.
Sizce kamuda çalışmanın cazibesi bitiyor mu ?
Memur Olmak mı ? Kendi İşini Kurmak mı ?
Memur olmak
Kendi işini kurmak
9 ay ihtiyaç kredisine 18 ay da evin kredisine kaldı. ondan sonra ver elini başka kredi