Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kendi işin olunca sürekli takip etmek, sürekli o işin başında durman lazım yerine kalifiye eleman koyamazsın çünkü her şey senin istediğin gibi olmak zorunda haliyle sabah giriş saati, akşam çıkış saati belli olan bir düzen daha iyi. Ayrıca bir çok ayrıcalıktan yararlanıyorsun bence memurluk hala revaçta olan bir meslek