memur olmak garanti değil.
İş kurup başarılı olmak da garantili değil.
Memur olabilirsen maaşın garanti gibi, Bence memur olmak şuan çok avantajlı.

%3-4 zammı beğenmeyen kişiler hiç kusura bakmasın. Memurların %80'i aldığı maaşı hak etmiyor. İşini hakkı ile yapan ve aldığı para anasının ak sütü gibi helal olanlar müstesna.