Başka ülkede komi bile olsak ülkemizdeki şartlardan iyidir. Göç etmeli. Ülkenin şu anki haliyle girişimci de olunmaz memur da. İşin ucu siyasete gidiyor o yüzden devamını getirmeyeyim.