Her şeyin %15-20 zamlandığı bugünlerde 2020 için 4+4. 2021 için 3+3 memurlara zam yapıldı.

Kendi işinde de kdvsi gelir vergisi stopajı derken bir sürü gider var.

Eskiden memur olmanın devlete kapağı atmanın en güzel yol olduğu hep söylenirdi . Şimdi bir girişimcilik furyası almış başını gidiyor.

Sizce kamuda çalışmanın cazibesi bitiyor mu ?