Benim eşim memur. israf etmeyip idareli kullanan, memur maaşıyla aile geçindirip kira ödeyip üstüne tatil yapar. Fakat burada araba olursa masraflar artıyor. Elbette araba bir lüks değil fakat masrafı çok ne yazık ki.
Ben özel sektörde çalışıyorum ki ben de işimden memnunum mesai sorunum çok olmadığı için sanırım. İkimizde çalıştığımız için ev kredisi çocukların okul aidatı vs derken baya tutuyor masrafımız

9 ay ihtiyaç kredisine 18 ay da evin kredisine kaldı. ondan sonra ver elini başka kredi