Anket $10 Milyon için, 20 yaşından 30 yaşına kadar hiç tatil yapmadan her gün çalışır mıydınız?
Toplam Katılımcı Sayısı: 165
$10 Milyon için, 20 yaşından 30 yaşına kadar hiç tatil yapmadan her gün çalışır mıydınız?
Ever
%78,79 (130 Oy)
Hayır
%21,21 (35 Oy)
  • 28-08-2019, 12:13:22
    #37
    Kurumsal PLUS
    Ben zaten çalışorum. Tek tatilim yılda 5 gün. O da şart değil. Çok da isteyerek gitmiyorum. 2-3 yıl daha dayanırım 10milyon verecekseniz. Bu benim için çok basit bir yanıt oldu. Hali hazırda yaptığım birşey.
  • 28-08-2019, 14:42:08
    #38
    bunu sormak için yanlış ülkedeyiz
  • 28-08-2019, 14:50:52
    #39
    Çalıştığı iş gereği tatilim yok.
    Ve yaklaşık 2 yıldır yapıyorum 16 yaşıma gireceğim sen düşün
  • 28-08-2019, 15:51:59
    #40
    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada önemli olan işin kendisidir. La case de papel deki gibi 5 ay plan yapıp milyarlarca haram parayı almak istemezdim. Lakin kul hakkına girmeden ve işin içine haram para girmeden kazanmaktan bahsediyorsanız tabiki isterdim.

    Bu arada lafı gelmişken ne güzel diziydi acaba yeni sezonu ne zaman çıkacak.
    hocam 3.sezonu çıktı. adamlar dikkat ederseniz varolan bir parayı çalmıyorlar kendi paralarını kendileri üretiyor.
  • 28-08-2019, 16:26:28
    #41
    Aralıksız, istisnasız 15 yaşımdan, 32 yaşıma kadar kullandığım yıllık izin sadece 3 gün.
    1) Sağlık sorunlarımdan dolayı yaklaşık yılda 5-6 gün hastane,
    2) Askerlik hariç.
    Askere giderken bile işyerinden hava alanına götürdüler, askerlik bitince havaalanından alıp önce işyerine getirdiler beni

    Bu 17-18 yıllık süre boyunca 4-5 dini bayramın da sadece birinci günleri tatil yaptım.

    Hafta sonu yok,
    Resmi tatil yok,
    Yıllık izin yok,
    Mesai başlangıcı saat 8,
    mesai bitiÅŸi yok...
    Her ay fix 3-4 gün sabaha kadar çalışma var.
    1 hafta aralıksız gece gündüz çalıştığımı biliyorum,
    Ek mesai ücreti var mı? HAYIR YOK.

    Yani anlayacağınız 17-18 yıl boyunca ne kadar irdelerseniz irdeleyin 15-20 günden fazla tatil yapmamışımdır. Gece çalışmalarımla bu günler de fazlasıyla kapanır zaten.

    Peki deÄŸdi mi???
    Tabiki hayır... ama $10 milyon umu verirseniz bu fikrim değişebilir
  • 29-08-2019, 06:17:48
    #42
    Zaten çalışmıyor muyuz ? 30 değil +5 daha ekliyorum. 35'e kadar 1 gün tatil yapmadan çalışabilirim zaten tatil yaptığımız yok bi pazarları kafa dinliyoruz oda tüm gün olmuyor gene akşam bilgisayar başına oturuyoruz. Japon arkadaşların çalışma hayatını incelemenizi öneririm iş çıkış saatleri bile belirli değil insanların
  • 29-08-2019, 08:29:58
    #43
    f9f9f9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aralıksız, istisnasız 15 yaşımdan, 32 yaşıma kadar kullandığım yıllık izin sadece 3 gün.
    1) Sağlık sorunlarımdan dolayı yaklaşık yılda 5-6 gün hastane,
    2) Askerlik hariç.
    Askere giderken bile işyerinden hava alanına götürdüler, askerlik bitince havaalanından alıp önce işyerine getirdiler beni

    Bu 17-18 yıllık süre boyunca 4-5 dini bayramın da sadece birinci günleri tatil yaptım.

    Hafta sonu yok,
    Resmi tatil yok,
    Yıllık izin yok,
    Mesai başlangıcı saat 8,
    mesai bitiÅŸi yok...
    Her ay fix 3-4 gün sabaha kadar çalışma var.
    1 hafta aralıksız gece gündüz çalıştığımı biliyorum,
    Ek mesai ücreti var mı? HAYIR YOK.

    Yani anlayacağınız 17-18 yıl boyunca ne kadar irdelerseniz irdeleyin 15-20 günden fazla tatil yapmamışımdır. Gece çalışmalarımla bu günler de fazlasıyla kapanır zaten.

    Peki deÄŸdi mi???
    Tabiki hayır... ama $10 milyon umu verirseniz bu fikrim değişebilir
    Hocam herkesin zamanı aynı ama birimizin diğerinden daha fazla kazanmasının nedeni kendi zamanımızı farklı değendirmek. Nerdeyse bu konuya cevap yazan çoğu kişi sizin gibi çok çalışmış. Bunun için kendinizi değerlendirmeniz lazım. 10 yılda ne kadar kazandınız, ne kadar yatırım yaptınız, yaptığınız yatırımdan ne kazandınız, ne gibi işler yaptınız/kurdunuz....