kapalıda 7 ay 14 gün toplamda girdi çıktım nezaretim açığıda sayarsam 1 yılda öyle vardır yani ciddi yatarım 7 ay avlu dizisi ve çicek taksi izledim
ceza evi kanalımıza film açılmıştır deyipte jetfilmden tam erkan yaptıklarını gördüm
yine bir tekerrürüm var bi 6 ay daha gidecem ama 10 milyon için 10 sene yatardım en azından bugun geldiğinde s... d... denk olurdu...benden genç olanlara tavsiye eliniz ağırsa yada gözünüz karaysa silahla gezmeyin birde solaksanız ilk vuran siz olmayın

https://www.youtube.com/watch?v=TYVyZZMJgY4