f9f9f9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aralıksız, istisnasız 15 yaşımdan, 32 yaşıma kadar kullandığım yıllık izin sadece 3 gün.
1) Sağlık sorunlarımdan dolayı yaklaşık yılda 5-6 gün hastane,
2) Askerlik hariç.
Askere giderken bile işyerinden hava alanına götürdüler, askerlik bitince havaalanından alıp önce işyerine getirdiler beni

Bu 17-18 yıllık süre boyunca 4-5 dini bayramın da sadece birinci günleri tatil yaptım.

Hafta sonu yok,
Resmi tatil yok,
Yıllık izin yok,
Mesai başlangıcı saat 8,
mesai bitişi yok...
Her ay fix 3-4 gün sabaha kadar çalışma var.
1 hafta aralıksız gece gündüz çalıştığımı biliyorum,
Ek mesai ücreti var mı? HAYIR YOK.

Yani anlayacağınız 17-18 yıl boyunca ne kadar irdelerseniz irdeleyin 15-20 günden fazla tatil yapmamışımdır. Gece çalışmalarımla bu günler de fazlasıyla kapanır zaten.

Peki değdi mi???
Tabiki hayır... ama $10 milyon umu verirseniz bu fikrim değişebilir
Hocam herkesin zamanı aynı ama birimizin diğerinden daha fazla kazanmasının nedeni kendi zamanımızı farklı değendirmek. Nerdeyse bu konuya cevap yazan çoğu kişi sizin gibi çok çalışmış. Bunun için kendinizi değerlendirmeniz lazım. 10 yılda ne kadar kazandınız, ne kadar yatırım yaptınız, yaptığınız yatırımdan ne kazandınız, ne gibi işler yaptınız/kurdunuz....