Zaten çalışmıyor muyuz ? 30 değil +5 daha ekliyorum. 35'e kadar 1 gün tatil yapmadan çalışabilirim zaten tatil yaptığımız yok bi pazarları kafa dinliyoruz oda tüm gün olmuyor gene akşam bilgisayar başına oturuyoruz. Japon arkadaşların çalışma hayatını incelemenizi öneririm iş çıkış saatleri bile belirli değil insanların