Aralıksız, istisnasız 15 yaşımdan, 32 yaşıma kadar kullandığım yıllık izin sadece 3 gün.
1) Sağlık sorunlarımdan dolayı yaklaşık yılda 5-6 gün hastane,
2) Askerlik hariç.
Askere giderken bile işyerinden hava alanına götürdüler, askerlik bitince havaalanından alıp önce işyerine getirdiler beni

Bu 17-18 yıllık süre boyunca 4-5 dini bayramın da sadece birinci günleri tatil yaptım.

Hafta sonu yok,
Resmi tatil yok,
Yıllık izin yok,
Mesai başlangıcı saat 8,
mesai bitişi yok...
Her ay fix 3-4 gün sabaha kadar çalışma var.
1 hafta aralıksız gece gündüz çalıştığımı biliyorum,
Ek mesai ücreti var mı? HAYIR YOK.

Yani anlayacağınız 17-18 yıl boyunca ne kadar irdelerseniz irdeleyin 15-20 günden fazla tatil yapmamışımdır. Gece çalışmalarımla bu günler de fazlasıyla kapanır zaten.

Peki değdi mi???
Tabiki hayır... ama $10 milyon umu verirseniz bu fikrim değişebilir