Merhaba Arkadaslar ufak tefek birikim yapayim diyorum hafta 1000-1500 koseye atayim diye dusundum
Bu birikimi sizce Nakitmi,Ceyrek Altinmi yoksa Gram altin olarakmi yapmaliyim bilemedim
Alim satimda zarar edermiyim altinda yada ceyrek ile gram arasinda boyle iscilik farki vs oldugundan biri digerinden daha avantajli veya zararli olabilrmi ?
Gram Altinmi Ceyrek Altinmi Yoksa Nakitmi
36
●1.239
- 26-08-2019, 13:11:52
- 26-08-2019, 13:16:05Hey maşallah haftada 1000-1500 kenara atabilecek bir kişi ilk defa görüyorum
Benim tavsiyem gram altından yana
- 26-08-2019, 13:17:01alım satımda elbette fark olur ama yakın zamanda bozdurmayacaksanız tabiki de altın sonuçta bugün 500 lira kenara attığınızda 500 tl olarak kalacaktır ama altın aldığınızda 2 sene sonra 750 tl olacaktır. (fiyatlar örnektir)Sosyalabi7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ayırca gram veya çeyrek farketmez ikiside aynıdır işçilik bulunmadığı için gram 300 lira çeyrek 500 lira yatırım gibi düşüneiblirsiniz bütçeniz hangisine uyuyorsa ondan alın - 26-08-2019, 13:18:28Onu söylersem yatırım tavsiyesi olur o da haddim değilSosyalabi7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama yerinizde olsam gider çeyrek alırım.Anam babam usulü...
- 26-08-2019, 13:18:45aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam allahın köyünde üni okuyorum 3.senem zaten pek dersim yok para harcıyacağım bir alan yok genelde çalıyorum sürekli pc deyim çok şükür biraz kazandırıyor bu şekilde değerlendiryim istedim,
bende gram düşünüyorum ama ülke de hiç bir şeye güvenemyrz ki altın baktım yükselişte bayadır ama alınca düşer diye tırsıyorum
Benim tavsiyem gram altından yana