• 26-08-2019, 13:11:52
    #1
    Merhaba Arkadaslar ufak tefek birikim yapayim diyorum hafta 1000-1500 koseye atayim diye dusundum

    Bu birikimi sizce Nakitmi,Ceyrek Altinmi yoksa Gram altin olarakmi yapmaliyim bilemedim

    Alim satimda zarar edermiyim altinda yada ceyrek ile gram arasinda boyle iscilik farki vs oldugundan biri digerinden daha avantajli veya zararli olabilrmi ?
  • 26-08-2019, 13:14:28
    #2
    Nakit tutarsanız 1 gram karınız olmaz.
    Altın, altın, altın.
  • 26-08-2019, 13:16:05
    #3
    Hey maşallah haftada 1000-1500 kenara atabilecek bir kişi ilk defa görüyorum Benim tavsiyem gram altından yana
  • 26-08-2019, 13:16:30
    #4
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nakit tutarsanız 1 gram karınız olmaz.
    Altın, altın, altın.
    peki grammı çeyrekmi
  • 26-08-2019, 13:17:01
    #5
    Sosyalabi7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Arkadaslar ufak tefek birikim yapayim diyorum hafta 1000-1500 koseye atayim diye dusundum

    Bu birikimi sizce Nakitmi,Ceyrek Altinmi yoksa Gram altin olarakmi yapmaliyim bilemedim

    Alim satimda zarar edermiyim altinda yada ceyrek ile gram arasinda boyle iscilik farki vs oldugundan biri digerinden daha avantajli veya zararli olabilrmi ?
    alım satımda elbette fark olur ama yakın zamanda bozdurmayacaksanız tabiki de altın sonuçta bugün 500 lira kenara attığınızda 500 tl olarak kalacaktır ama altın aldığınızda 2 sene sonra 750 tl olacaktır. (fiyatlar örnektir)

    ayırca gram veya çeyrek farketmez ikiside aynıdır işçilik bulunmadığı için gram 300 lira çeyrek 500 lira yatırım gibi düşüneiblirsiniz bütçeniz hangisine uyuyorsa ondan alın
  • 26-08-2019, 13:18:28
    #6
    Sosyalabi7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki grammı çeyrekmi
    Onu söylersem yatırım tavsiyesi olur o da haddim değil Ama yerinizde olsam gider çeyrek alırım.Anam babam usulü...
  • 26-08-2019, 13:18:45
    #7
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hey maşallah haftada 1000-1500 kenara atabilecek bir kişi ilk defa görüyorum Benim tavsiyem gram altından yana

    hocam allahın köyünde üni okuyorum 3.senem zaten pek dersim yok para harcıyacağım bir alan yok genelde çalıyorum sürekli pc deyim çok şükür biraz kazandırıyor bu şekilde değerlendiryim istedim,

    bende gram düşünüyorum ama ülke de hiç bir şeye güvenemyrz ki altın baktım yükselişte bayadır ama alınca düşer diye tırsıyorum
  • 26-08-2019, 13:18:51
    #8
    bankadan altın hesabı açıp orada biriktirin.

    çeyrek alırsan, seneye bozdurayım desen eski tarihti yeni tarihti diye 3-5 lira keserler, ugrastıgın da yanına kar kalır.
  • 26-08-2019, 13:19:38
    #9
    U_uR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alım satımda elbette fark olur ama yakın zamanda bozdurmayacaksanız tabiki de altın sonuçta bugün 500 lira kenara attığınızda 500 tl olarak kalacaktır ama altın aldığınızda 2 sene sonra 750 tl olacaktır. (fiyatlar örnektir)

    ayırca gram veya çeyrek farketmez ikiside aynıdır işçilik bulunmadığı için gram 300 lira çeyrek 500 lira yatırım gibi düşüneiblirsiniz bütçeniz hangisine uyuyorsa ondan alın
    teşekkürler