• 26-08-2019, 13:34:17
    #19
    Çeyrek altın al sat en az 10 lira zarar edersin, banka üzerinden gram altın alırsan 2 lira makas farkı ödersin ayrıca birde hırsızdı saklama derdiydi olmaz.
  • 26-08-2019, 13:35:12
    #20
    LeViS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çeyrek altın al sat en az 10 lira zarar edersin, banka üzerinden gram altın alırsan 2 lira makas farkı ödersin ayrıca birde hırsızdı saklama derdiydi olmaz.
    peki altın hesabını hangi bankadan açmam en iyisi olur
  • 26-08-2019, 13:38:35
    #21
    Sosyalabi7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki altın hesabını hangi bankadan açmam en iyisi olur
    En düşük makas Türkiye Finans aracılığı ile tfx target hesabında var, zırt pırt al sat makastan para kazanıcam diye stress yapıp kafayı sıyırma niyetin yok ise Kuveytturkten aç. Her iki bankada da hesap işletim ücreti eft havale ücreti vs yok.
  • 26-08-2019, 13:38:40
    #22
    Sosyalabi7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki altın hesabını hangi bankadan açmam en iyisi olur
    KuveytTürk hocam
  • 26-08-2019, 13:39:14
    #23
    Altin ve dolarda alim satimda 40 50 lira fark oynar.yillarca beklemen lazim kar icin
    Beklemem dersen faize yatir hocam
  • 26-08-2019, 13:40:17
    #24
    Bana sorarsanız fiziksel altın alın hocam bankada nolur nolmaz He birde KuveytTürk kar oranı koyuyor o yüzden onu söyledim
  • 26-08-2019, 13:40:45
    #25
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altin ve dolarda alim satimda 40 50 lira fark oynar.yillarca beklemen lazim kar icin
    Beklemem dersen faize yatir hocam
    Adam harama bulaşacak olsa zaten hangi altın diye sormazdı 🤗
  • 26-08-2019, 13:41:56
    #26
    LeViS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam harama bulaşacak olsa zaten hangi altın diye sormazdı 🤗
    Haram diye bisey yazmadim ben kardes
  • 26-08-2019, 13:51:59
    #27
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altın yükseldi, daha fazla yükselmeme ihtimalinin olduğunu düşünüyorum.

    Normal'de düşükten alıp, yüksekten satmanız gerek ki zarar etmeyin, şu an zaten yükselmiş durumda.

    Ben yerinizde olsam döviz alırdım.
    Döviz şu an geride, gidecek uzun yolunun olduğunu düşünüyorum.

    Yatırım tavsiyesi değildir, kendi düşüncemi paylaştım.
    Döviz her zaman risklidir. Geçen sene 10 lira olacak ümidiyle 6-7 liradan dolar toplayanlar halen bırakın kar etmeyi aldıkları paradan satsalar bayram edecekler. Altın 1 geri gitsede 2 ileri gider uzun vadede her zaman en garantili limandır. Dünyanın durumu ortada barışırsak döviz düşer zarar ederiz, savaşırsak dövizden kazanırız ama altın ihya eder. Döviz birilerinin tekelindedir manipülasyona çok açıktır altın ise daha global bir yatırım aracıdır sadece belli ülkelerin isteği ile manipule edilemeyecek kadar değerli ve yaygındir.