Sosyalabi7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaslar ufak tefek birikim yapayim diyorum hafta 1000-1500 koseye atayim diye dusundum

Bu birikimi sizce Nakitmi,Ceyrek Altinmi yoksa Gram altin olarakmi yapmaliyim bilemedim

Alim satimda zarar edermiyim altinda yada ceyrek ile gram arasinda boyle iscilik farki vs oldugundan biri digerinden daha avantajli veya zararli olabilrmi ?
alım satımda elbette fark olur ama yakın zamanda bozdurmayacaksanız tabiki de altın sonuçta bugün 500 lira kenara attığınızda 500 tl olarak kalacaktır ama altın aldığınızda 2 sene sonra 750 tl olacaktır. (fiyatlar örnektir)

ayırca gram veya çeyrek farketmez ikiside aynıdır işçilik bulunmadığı için gram 300 lira çeyrek 500 lira yatırım gibi düşüneiblirsiniz bütçeniz hangisine uyuyorsa ondan alın