Merhaba Arkadaslar ufak tefek birikim yapayim diyorum hafta 1000-1500 koseye atayim diye dusundum
Bu birikimi sizce Nakitmi,Ceyrek Altinmi yoksa Gram altin olarakmi yapmaliyim bilemedim
Alim satimda zarar edermiyim altinda yada ceyrek ile gram arasinda boyle iscilik farki vs oldugundan biri digerinden daha avantajli veya zararli olabilrmi ?