Merhaba Arkadaslar ufak tefek birikim yapayim diyorum hafta 1000-1500 koseye atayim diye dusundum

Bu birikimi sizce Nakitmi,Ceyrek Altinmi yoksa Gram altin olarakmi yapmaliyim bilemedim

Alim satimda zarar edermiyim altinda yada ceyrek ile gram arasinda boyle iscilik farki vs oldugundan biri digerinden daha avantajli veya zararli olabilrmi ?