Chrome kullanıyorum. Daha böyle şeffaf, sade geliyor. Ya da alışılmışlık da olabilir.
Ancak CPU yüzünden bırakmak hep istemişimdir ancak bırakamamışımdır.
Kullandığınız tarayıcı ve nedeni nedir?
22
●417
- 10-09-2019, 13:06:59
- 10-09-2019, 13:07:24chrome hızlı olduğu için. opera kendinden vpni olduğu için. firefox çok nadir kullanıyorum. nedenini ben de bilmiyorum
galiba eskiden kalma bir alışkanlık olduğu için. bir zamanlar daha ortada chrome yokken internet explorer piyasanın çoğunu elinde tutarken firefox kullanıyordum. sonra tabi chrome'un hızı ve güzel extensionları beni cezbettiği için ona geçtim ama hala firefox kullanırım bazen.
- 10-09-2019, 14:13:38Firefox - Tam olarak Türkçe karşılığı bu değildir ama link ışınlama özelliği bile başlı başına kullanma sebebim telefon veya bilgisayarda okuduğum bir şeyi veya izlediğim bir videoyu ışınla diyorum hop diğer senkronizasyonu olan cihazlardan seçtiğimin direk ekranına aktarıyor. Sık kullanılanlara eklemekten bahsetmiyorum direkt ekrana açıyor. Cihaz kapalı olursa da Firefox açılır açılmaz açıyor bence muazzam bir özellik. He başka bir tarayıcıda bu özellik olsa sanırım Opera'ya geçebilirim ama beni şu an Firefox'ta tutan tek neden bu
galiba eskiden kalma bir alışkanlık olduğu için. bir zamanlar daha ortada chrome yokken internet explorer piyasanın çoğunu elinde tutarken firefox kullanıyordum. sonra tabi chrome'un hızı ve güzel extensionları beni cezbettiği için ona geçtim ama hala firefox kullanırım bazen.