chrome hızlı olduğu için. opera kendinden vpni olduğu için. firefox çok nadir kullanıyorum. nedenini ben de bilmiyorum

galiba eskiden kalma bir alışkanlık olduğu için. bir zamanlar daha ortada chrome yokken internet explorer piyasanın çoğunu elinde tutarken firefox kullanıyordum. sonra tabi chrome'un hızı ve güzel extensionları beni cezbettiği için ona geçtim ama hala firefox kullanırım bazen.