Kullandığınız tarayıcı ve nedeni nedir? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kullandığınız tarayıcı ve nedeni nedir?
22
●
417
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kullandığınız tarayıcı ve nedeni nedir?
1
2
3
26-08-2019, 12:56:08
#10
muhammedaksam
Chrome, tüm cihazlarda (6) senkronize olabilmek.
26-08-2019, 12:56:29
#11
azevip
Üyeliği durduruldu
chrome - sebebini bende bilmiyorum
Opera - vpn den dolayi
26-08-2019, 12:57:09
#12
eslao
Chrome, 32GB RAMim var
26-08-2019, 13:01:11
#13
MveM
🌠AlanadiSepeti.com 🛒
Chrome - Alışkanlık
Safari - Güven veriyor
26-08-2019, 13:04:13
#14
bilgicinitr
Chrome en hizlisi oldugu icin
26-08-2019, 13:09:40
#15
HopeDesign
Yandex kullanırım. Chrome hiç sevemedim alışamadım ama yandex çok daha kullanışlı.
Bazen de vivaldi kullanırım diğerlerine göre daha az ram kullanır
10-09-2019, 12:37:59
#16
Beight
Opera - Kendi içinde bulundurduğu bi çok özellik ve ortalama ram kullanımı. Android de çok iyi çalışması ve senkronizasyon.
10-09-2019, 13:03:41
#17
EKTANET
Üyeliği durduruldu
Android Opera , chromeden daha stabil bence
Windows Chrome , Alışkanlık
10-09-2019, 13:06:51
#18
agg1401
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Mozilla Firefox, ilk ve son aşkım.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler