Konu
Kullandığınız tarayıcı ve nedeni nedir?
26-08-2019, 13:09:40
#15
HopeDesign
Yandex kullanırım. Chrome hiç sevemedim alışamadım ama yandex çok daha kullanışlı.
Bazen de vivaldi kullanırım diğerlerine göre daha az ram kullanır