Kullandığınız tarayıcı ve nedeni nedir? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kullandığınız tarayıcı ve nedeni nedir?
22
●
417
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kullandığınız tarayıcı ve nedeni nedir?
1
2
3
26-08-2019, 12:35:29
#1
ariferhan
Misafir
Merhaba arkadaşlar kullandığınız tarayıcı ve nedeni nedir?
Ben opera kullanıyorum hem kendinden vpn'li hem kendinden adblock'lu ve az yer kaplıyor.
26-08-2019, 12:37:04
#2
Ogu2
Firefox - Stabil
26-08-2019, 12:38:20
#3
Huseyins14
Chrome - Sebepsiz
26-08-2019, 12:45:59
#4
ozermurat
Chrome- sanırım fazla ram yediğinden kullanıyor olabilirim sebebi yok 😂
26-08-2019, 12:50:30
#5
Anglo
Chrome - Alışkanlık
26-08-2019, 12:51:46
#6
refalert
firefox kullanımı hoş .d
26-08-2019, 12:52:51
#7
arenpi
tabiki opera. gelmiş geçmiş en iyi kullanıcı odaklı tarayıcı
26-08-2019, 12:53:51
#8
yousufe
Güzel olacak.
Opera - Alışkanlık, chrome'a antipatilik.
26-08-2019, 12:55:11
#9
kubilay_oral
Crome, bilmem
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler