• 26-08-2019, 12:35:29
    #1
    Misafir
    Merhaba arkadaşlar kullandığınız tarayıcı ve nedeni nedir?

    Ben opera kullanıyorum hem kendinden vpn'li hem kendinden adblock'lu ve az yer kaplıyor.
  • 26-08-2019, 12:37:04
    #2
    Firefox - Stabil
  • 26-08-2019, 12:38:20
    #3
    Chrome - Sebepsiz
  • 26-08-2019, 12:45:59
    #4
    Chrome- sanırım fazla ram yediğinden kullanıyor olabilirim sebebi yok 😂
  • 26-08-2019, 12:50:30
    #5
    Chrome - Alışkanlık
  • 26-08-2019, 12:51:46
    #6
    firefox kullanımı hoş .d
  • 26-08-2019, 12:52:51
    #7
    tabiki opera. gelmiş geçmiş en iyi kullanıcı odaklı tarayıcı
  • 26-08-2019, 12:53:51
    #8
    Güzel olacak.
    Opera - Alışkanlık, chrome'a antipatilik.
  • 26-08-2019, 12:55:11
    #9
    Crome, bilmem