Konu
Kullandığınız tarayıcı ve nedeni nedir?
26-08-2019, 12:35:29
#1
ariferhan
Misafir
Merhaba arkadaşlar kullandığınız tarayıcı ve nedeni nedir?
Ben opera kullanıyorum hem kendinden vpn'li hem kendinden adblock'lu ve az yer kaplıyor.