Konu
Kullandığınız tarayıcı ve nedeni nedir?
10-09-2019, 13:06:59
#19
Mutlubiter
Chrome kullanıyorum. Daha böyle şeffaf, sade geliyor. Ya da alışılmışlık da olabilir.
Ancak CPU yüzünden bırakmak hep istemişimdir ancak bırakamamışımdır.