• 24-08-2019, 03:39:07
    #37
    Yorumlarınızı okudumda öncelikle olayın aslı ne nedir bilinmez ama herkes atıp tutmayı kimi kadın tarafını kimi namus tarafını düşünüyor.
    Bakın arkadaşlar sizlere tek bir sorum olacak
    Kendi karınız veya kızınız bir namussuz bir olaya karışsa olaya nasıl bakardınız?
    Kimine göre içine atar Allah ından bulsun der kimi gurur yapar kimide Namusunu temizler.
    Ağır cezalar olmazsa bunun önüne kim geçebilir.
    Avrupa birliği diyorsunuz ama bazı evaletlerinde idam var.
    Kusura bakmayın ama her zaman bütün olayları 2 taraflı düşünmenizi tavsiye ederim.
  • 24-08-2019, 10:44:30
    #38
    Dijitaliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarınızı okudumda öncelikle olayın aslı ne nedir bilinmez ama herkes atıp tutmayı kimi kadın tarafını kimi namus tarafını düşünüyor.
    Bakın arkadaşlar sizlere tek bir sorum olacak
    Kendi karınız veya kızınız bir namussuz bir olaya karışsa olaya nasıl bakardınız?
    Kimine göre içine atar Allah ından bulsun der kimi gurur yapar kimide Namusunu temizler.
    Ağır cezalar olmazsa bunun önüne kim geçebilir.
    Avrupa birliği diyorsunuz ama bazı evaletlerinde idam var.
    Kusura bakmayın ama her zaman bütün olayları 2 taraflı düşünmenizi tavsiye ederim.
    Arkadaşım neyi aklamaya çalışıyorsun. Sana göre bütün **** işçilerinin boynu mu kesilmeli.
    2 Taraflı düşünülecek bir şey yok kadın namussuzluk yapmamış yeni bir evlilik yapmış ve böyle hayvana çocuğunu teslim etmek istememiş ve bu en doğal hakkı. Teslim etse annesinin gözü önünde karısını öldüren bir şerefsizin çocuğunu kesmeyeceği ne malum?
    Kimse kimseyi ne yapmış olursa olsun öldüremez bunu o beyninize kazıyın.
    Aldatan eşini kesemezsin.
    Sana şerefsizlik yapan birini bile kesemezsin.
    Kimsenin yaşam hakkını elinden alamazsın.

    Birisi senin canına kast etmediği sürece kimseyi öldüremezsin.
    Olayı istediğin kadar 2 taraflı düşün bu hayvan herifin hiç bir şart altında karısının boğazını kesme hakkı yok.
    Kendi karım da kendi kızımda namussuz bir olaya karışıyorsa ben onun efendisi de değilim oda benim kölem değil herkes hakettiği şeyi kendi bulur zaten.
    Namus temizlemek diye adlandırdığınız şeye artık güneydoğunun ücra köşelerinde rastlayabilirsiniz.
    Kendinizi aldatan eşinize yapabileceğiniz en gerekli şey kendisini kanıtlarla boşamanızdır.
  • 24-08-2019, 11:15:43
    #39
    Filmizleu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım neyi aklamaya çalışıyorsun. Sana göre bütün **** işçilerinin boynu mu kesilmeli.
    2 Taraflı düşünülecek bir şey yok kadın namussuzluk yapmamış yeni bir evlilik yapmış ve böyle hayvana çocuğunu teslim etmek istememiş ve bu en doğal hakkı. Teslim etse annesinin gözü önünde karısını öldüren bir şerefsizin çocuğunu kesmeyeceği ne malum?
    Kimse kimseyi ne yapmış olursa olsun öldüremez bunu o beyninize kazıyın.
    Aldatan eşini kesemezsin.
    Sana şerefsizlik yapan birini bile kesemezsin.
    Kimsenin yaşam hakkını elinden alamazsın.

    Birisi senin canına kast etmediği sürece kimseyi öldüremezsin.
    Olayı istediğin kadar 2 taraflı düşün bu hayvan herifin hiç bir şart altında karısının boğazını kesme hakkı yok.
    Kendi karım da kendi kızımda namussuz bir olaya karışıyorsa ben onun efendisi de değilim oda benim kölem değil herkes hakettiği şeyi kendi bulur zaten.
    Namus temizlemek diye adlandırdığınız şeye artık güneydoğunun ücra köşelerinde rastlayabilirsiniz.
    Kendinizi aldatan eşinize yapabileceğiniz en gerekli şey kendisini kanıtlarla boşamanızdır.
    Güneydoğunun ücra köşelerine kurban ol sen. Konuya örnek vermek için bu saçma sapan cümleyi kullandığın için kınıyorum seni
  • 24-08-2019, 11:19:47
    #40
    Filmizleu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım neyi aklamaya çalışıyorsun. Sana göre bütün **** işçilerinin boynu mu kesilmeli.
    2 Taraflı düşünülecek bir şey yok kadın namussuzluk yapmamış yeni bir evlilik yapmış ve böyle hayvana çocuğunu teslim etmek istememiş ve bu en doğal hakkı. Teslim etse annesinin gözü önünde karısını öldüren bir şerefsizin çocuğunu kesmeyeceği ne malum?
    Kimse kimseyi ne yapmış olursa olsun öldüremez bunu o beyninize kazıyın.
    Aldatan eşini kesemezsin.
    Sana şerefsizlik yapan birini bile kesemezsin.
    Kimsenin yaşam hakkını elinden alamazsın.

    Birisi senin canına kast etmediği sürece kimseyi öldüremezsin.
    Olayı istediğin kadar 2 taraflı düşün bu hayvan herifin hiç bir şart altında karısının boğazını kesme hakkı yok.
    Kendi karım da kendi kızımda namussuz bir olaya karışıyorsa ben onun efendisi de değilim oda benim kölem değil herkes hakettiği şeyi kendi bulur zaten.
    Namus temizlemek diye adlandırdığınız şeye artık güneydoğunun ücra köşelerinde rastlayabilirsiniz.
    Kendinizi aldatan eşinize yapabileceğiniz en gerekli şey kendisini kanıtlarla boşamanızdır.
    Büyük konuşma başına gelir. Bu işler bir cinnete bakar.
  • 24-08-2019, 11:21:00
    #41
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güneydoğunun ücra köşelerine kurban ol sen. Konuya örnek vermek için bu saçma sapan cümleyi kullandığın için kınıyorum seni
    Konuya cevap atarken arkadaşın yazdığına sinirlenerek cevap verdim o cümle orada abes kalmış kimseyi yermek amacım değil. Ancak belirtilen bölgelerde gün aşırı cinayet haberi çıkmakta ''Toprak, namus'' gibi amaçlar ile aileler aşiretler tarafından katledilmektedir. Yaşadığımız yıl 2019 ve bu olayları 15.yy dan beri geride bırakabilmiş medeniyetler yaşadığımız Dünya üzerinde mevcuttur.
    Uyanmaya davet ediyorum sizleri, zirâ yaşadığımız ülke A.B.D ya da Birleşik Krallık değil.



    F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük konuşma başına gelir. Bu işler bir cinnete bakar.
    Başıma bir çok olay geldi. Beni tanımıyorsunuz. Bilgi sahibi değil iseniz fikir sahibi olmamanızı rica ediyorum. Cinnette beyinden gelen birşeydir. Tamamen algısal ve zeka ile bağdaştırabileceğimiz tamamının bilimsel açıklaması bulunan tepkimelerdir.
    Çocuğunun önünde karısını öldüren birey, beyin gelişimini tamamlayamamış cahil ve maymundan farkı olmayan düşünme yetisini kaybetmiş bireydir.
  • 24-08-2019, 11:35:37
    #42
    Dijitaliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlarınızı okudumda öncelikle olayın aslı ne nedir bilinmez ama herkes atıp tutmayı kimi kadın tarafını kimi namus tarafını düşünüyor.
    Bakın arkadaşlar sizlere tek bir sorum olacak
    Kendi karınız veya kızınız bir namussuz bir olaya karışsa olaya nasıl bakardınız?
    Kimine göre içine atar Allah ından bulsun der kimi gurur yapar kimide Namusunu temizler.
    Ağır cezalar olmazsa bunun önüne kim geçebilir.
    Avrupa birliği diyorsunuz ama bazı evaletlerinde idam var.
    Kusura bakmayın ama her zaman bütün olayları 2 taraflı düşünmenizi tavsiye ederim.
    Koyuyla gösterdiğim kısımla alakalı kaynak ver, işkembeden sallamakla olmuyor bu işler.
  • 24-08-2019, 11:44:35
    #43
    cezalar caydırıcı olmalı
  • 24-08-2019, 11:49:38
    #44
    İslam toplumlarında ve Asya kültürlerinde hümanizm gelişmemiştir.
    Hümanizm insan yaşamının herşeyden değerli olduğunu söyler.
    Hümanizmaya sahip olmayan kültürlerin uğrunda ölecekleri ve öldürecekleri çok fazla değeri vardır.
    Sadece islam toplumları değil mesela japonya gibi toplumsal düzenin bireyin hayatından daha değerli olduğu toplumlarda da bu böyledir.
    Hatta japonya'da adamın kadını öldürmesi de gerekmez, hakarete uğrayan kadın ya da adam öldürülmeyi beklemeden kendi intihar eder.
    İnsan yaşamının değerli olmadığı için namus adı altında kadın öldürme, cihat adı altında intihar bombacısı olmak, kamikaze olup canlı bombaya dönüşmek, hümanist olmayan toplumlarda görülür.

    Asıl sorun bir adamın karısını öldürmesi değildir.
    Asıl sorun toplumun büyük bir bölümünün namus için ölmenin ve öldürmenin haklı olduğuna inanmasıdır.
    Bu yüzden adamın biri cinayet işlediğinde, kadınla değil, adamla empati yapan adamlar çıkıyor.
    Oysa burada namus falan yok, kadın başkası ile evli yani artık başkasının namusu.

    Kadın adama çocuğunu göstermiyor diye eleştiren yarım akıllılar çıkmış.
    O kadın o adamı senden iyi tanıyor ve çocuğunu korumak için göstermemiş.
    Cinnet getirip karısını öldürecek kadar sinirine hakim olamayan bir adama çocuk mu gösterilir?
    O kızı da erkek arkadaşı var diye dövebilir hatta öldürebilirdi.
    O zaman da buradan bazı sivri zekalar, adam namusunu temizlemiş haklı diyebilirdi.
  • 24-08-2019, 12:04:37
    #45
    Bu olayı savunacak yüzsüz ve leş bir zihniyetle tartışmaya dahi girmem. Böyle bir geri kafalılık olabilir mi ya? Millet ileri gittikce biz eskiye özenip geriye gidiyoruz.
    Böyle leş zihniyetler bitmedikçe bu cinayetler de bitmez.

    Neymiş? Kadın aldatırsa adam öldürürmüş kaldı ki öyle bir olay da yok. Varsay oldu malın mı ulan o kadın senin? Ayrılır yoluna bakarsın. İnsan biraz düşünebilmeli.