Dijitaliz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlarınızı okudumda öncelikle olayın aslı ne nedir bilinmez ama herkes atıp tutmayı kimi kadın tarafını kimi namus tarafını düşünüyor.
Bakın arkadaşlar sizlere tek bir sorum olacak
Kendi karınız veya kızınız bir namussuz bir olaya karışsa olaya nasıl bakardınız?
Kimine göre içine atar Allah ından bulsun der kimi gurur yapar kimide Namusunu temizler.
Ağır cezalar olmazsa bunun önüne kim geçebilir.
Avrupa birliği diyorsunuz ama bazı evaletlerinde idam var.
Kusura bakmayın ama her zaman bütün olayları 2 taraflı düşünmenizi tavsiye ederim.
Arkadaşım neyi aklamaya çalışıyorsun. Sana göre bütün **** işçilerinin boynu mu kesilmeli.
2 Taraflı düşünülecek bir şey yok kadın namussuzluk yapmamış yeni bir evlilik yapmış ve böyle hayvana çocuğunu teslim etmek istememiş ve bu en doğal hakkı. Teslim etse annesinin gözü önünde karısını öldüren bir şerefsizin çocuğunu kesmeyeceği ne malum?
Kimse kimseyi ne yapmış olursa olsun öldüremez bunu o beyninize kazıyın.
Aldatan eşini kesemezsin.
Sana şerefsizlik yapan birini bile kesemezsin.
Kimsenin yaşam hakkını elinden alamazsın.

Birisi senin canına kast etmediği sürece kimseyi öldüremezsin.
Olayı istediğin kadar 2 taraflı düşün bu hayvan herifin hiç bir şart altında karısının boğazını kesme hakkı yok.
Kendi karım da kendi kızımda namussuz bir olaya karışıyorsa ben onun efendisi de değilim oda benim kölem değil herkes hakettiği şeyi kendi bulur zaten.
Namus temizlemek diye adlandırdığınız şeye artık güneydoğunun ücra köşelerinde rastlayabilirsiniz.
Kendinizi aldatan eşinize yapabileceğiniz en gerekli şey kendisini kanıtlarla boşamanızdır.