Bu olayı savunacak yüzsüz ve leş bir zihniyetle tartışmaya dahi girmem. Böyle bir geri kafalılık olabilir mi ya? Millet ileri gittikce biz eskiye özenip geriye gidiyoruz.
Böyle leş zihniyetler bitmedikçe bu cinayetler de bitmez.
Neymiş? Kadın aldatırsa adam öldürürmüş kaldı ki öyle bir olay da yok. Varsay oldu malın mı ulan o kadın senin? Ayrılır yoluna bakarsın. İnsan biraz düşünebilmeli.