Yorumlarınızı okudumda öncelikle olayın aslı ne nedir bilinmez ama herkes atıp tutmayı kimi kadın tarafını kimi namus tarafını düşünüyor.
Bakın arkadaşlar sizlere tek bir sorum olacak
Kendi karınız veya kızınız bir namussuz bir olaya karışsa olaya nasıl bakardınız?
Kimine göre içine atar Allah ından bulsun der kimi gurur yapar kimide Namusunu temizler.
Ağır cezalar olmazsa bunun önüne kim geçebilir.
Avrupa birliği diyorsunuz ama bazı evaletlerinde idam var.
Kusura bakmayın ama her zaman bütün olayları 2 taraflı düşünmenizi tavsiye ederim.
Koyuyla gösterdiğim kısımla alakalı kaynak ver, işkembeden sallamakla olmuyor bu işler.