• 18-08-2019, 14:09:27
    #10
    BySocial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefona uygun rom atınca açılmıyor mu ?
    yok hocam rom atmak nasıl bilmiyorum

    Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Odin ile kendi orjinal romunu cihazı sıfırlayarak atın. başka yolu yok.
    odin kullanmadım tarif ederseniz yapayım

    EmreOzdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfırlamayı "fabrika ayarlarına geri dön" olarak mı yoksa boot ekranından mı yaptınız ?
    fabrika yaptım hocam

    memobeyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    izledim ama olmadı bunlarlada

    TRSapphire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazı Kapatın.GÜÇ TUŞU + HOME TUŞU + SES AÇMA TUŞUNA birlikte basın.


    Gelen ekranda “Wipe Data Factory Reset” yazan maddeyi Ses Kısma Tuşu ile bulun ve üstüne gelip GÜÇ Tuşuna basın.İkinci ekrandaki “Yes, Delete All User Data” seçeneğini yine ses tuşları ile seçip GÜÇ Tuşuna basınız.

    bunuda yaptım yemedi hocam

    msttskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz muhtemelen o telefondaki gmailden cikis yapmadan sifirladiniz ve bu yuzden guvenlik icin o gmaille giris yapmanizi istiyor. Ne yaparsaniz yapin acamazsiniz. Ya o gmaili bulup gireceksiniz yada telefoncular 40 tlye falan aciyolar
    aynen öyle yaptım hocam 4 gün buradayım başak yolu yokmudur kafamın etini yiyo şuanda
  • 18-08-2019, 14:10:32
    #11
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam rom atmak nasıl bilmiyorum



    odin kullanmadım tarif ederseniz yapayım



    fabrika yaptım hocam



    izledim ama olmadı bunlarlada




    bunuda yaptım yemedi hocam



    aynen öyle yaptım hocam 4 gün buradayım başak yolu yokmudur kafamın etini yiyo şuanda
    Yok hocam amdroidde cok iyiyim ama ben bile aşamadım o sorunu. Drdiğim gibi çare telefoncu yada var olan gmail. Boşa bakma diğer yöntemlere. Sadece kafanı yorarsın.
  • 18-08-2019, 14:11:33
    #12
    TRSapphire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazı Kapatın.GÜÇ TUŞU + HOME TUŞU + SES AÇMA TUŞUNA birlikte basın.


    Gelen ekranda “Wipe Data Factory Reset” yazan maddeyi Ses Kısma Tuşu ile bulun ve üstüne gelip GÜÇ Tuşuna basın.İkinci ekrandaki “Yes, Delete All User Data” seçeneğini yine ses tuşları ile seçip GÜÇ Tuşuna basınız.

    bende bunu yazacaktım. hard reset yapmanız bu sorunu yüksek ihtimalle çözecektir.
  • 18-08-2019, 14:12:03
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, aynı sorun bende de olmuştu. Bu ayarlardan tarayıcıya girip oradan bir dosya indirip yüklemiştim. googlenin kendi servisini devre dışı bırakmıştım. Sorun ortadan kalktı hala da o şekil cihaz kullanılmaya devam ediyor.
  • 18-08-2019, 14:14:01
    #15
    Youtube'a Samsung Galaxy J2 FRP Bypass yazın, stock rom falan işinizi çözmez, frp kilidi aşmaz rom yükleme işlemi.
  • 18-08-2019, 14:14:21
    #16
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam rom atmak nasıl bilmiyorum



    odin kullanmadım tarif ederseniz yapayım



    fabrika yaptım hocam



    izledim ama olmadı bunlarlada




    bunuda yaptım yemedi hocam



    aynen öyle yaptım hocam 4 gün buradayım başak yolu yokmudur kafamın etini yiyo şuanda
    Odin ile rom atmanız gerekli en son çözüm.
  • 18-08-2019, 14:41:57
    #17
    Odinle arkadaş yazılım attı ama olmadı 24 saat hatası veriyo 24 saat sonra tekrar dene dedi bana
  • 18-08-2019, 14:58:47
    #18
    Şimdi android sürümünüz 6.0.0 diyelim siz eğer room atmak istediğinizde bu sürümün altında bir sürüm yüklerseniz yükleme yapmaz ve telefonu dahi açamazsınız.
    Sürümlerin çakışmaması için telefonunuza uygun sürümü bulmanız ya da bir üst versiyon sürümlü room yüklemeniz gerekmektedir.
    Sürüm veya versionlar uymadığı sürece telefon açılmaz.