GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam rom atmak nasıl bilmiyorum



odin kullanmadım tarif ederseniz yapayım



fabrika yaptım hocam



izledim ama olmadı bunlarlada




bunuda yaptım yemedi hocam



aynen öyle yaptım hocam 4 gün buradayım başak yolu yokmudur kafamın etini yiyo şuanda
Odin ile rom atmanız gerekli en son çözüm.