• 18-08-2019, 14:02:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Peder beyin telefonu valideye verdik bugün. Samsung galaxy j2. Yalnız telefonu sıfırladım şuanda telefon açılmıyor, kurulum yaparken lütfen bu cihazın sahibinin hesaplarından birini kullanarak oturum açın gibi bi hata veriyo. Babamın mailini giriyorum kabul etmiyor. Kullanmadığım denemediğim mail kalmadı yok.

    Sıfırlama nasıl yapılır, valide kafamın etini yedi yeminle katil olacam kırsal alandayım telefoncuda yok anlayanda yok. Andoid kullanmadım bilmiyorum netteki yöntemleri uyguladım açılmıyor. Bu telefon açılırmı yoksa parçalayıp çöpemi atayım sinir küpü oldum.
  • 18-08-2019, 14:04:06
    #2
    Telefona uygun rom atınca açılmıyor mu ?
  • 18-08-2019, 14:05:18
    #3
    Odin ile kendi orjinal romunu cihazı sıfırlayarak atın. başka yolu yok.
  • 18-08-2019, 14:05:36
    #4
    Sıfırlamayı "fabrika ayarlarına geri dön" olarak mı yoksa boot ekranından mı yaptınız ?
  • 18-08-2019, 14:06:04
    #5
    Merhaba,


    https://www.youtube.com/watch?v=OF7H1-Z8nO8


    https://www.youtube.com/watch?v=b-2MJyegmUk


    Videoları izlemeni tavsiye ederim.
  • 18-08-2019, 14:06:36
    #6
    Cihazı Kapatın.GÜÇ TUŞU + HOME TUŞU + SES AÇMA TUŞUNA birlikte basın.


    Gelen ekranda “Wipe Data Factory Reset” yazan maddeyi Ses Kısma Tuşu ile bulun ve üstüne gelip GÜÇ Tuşuna basın.İkinci ekrandaki “Yes, Delete All User Data” seçeneğini yine ses tuşları ile seçip GÜÇ Tuşuna basınız.
  • 18-08-2019, 14:07:24
    #7
    Siz muhtemelen o telefondaki gmailden cikis yapmadan sifirladiniz ve bu yuzden guvenlik icin o gmaille giris yapmanizi istiyor. Ne yaparsaniz yapin acamazsiniz. Ya o gmaili bulup gireceksiniz yada telefoncular 40 tlye falan aciyolar
  • 18-08-2019, 14:08:36
    #8
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Peder beyin telefonu valideye verdik bugün. Samsung galaxy j2. Yalnız telefonu sıfırladım şuanda telefon açılmıyor, kurulum yaparken lütfen bu cihazın sahibinin hesaplarından birini kullanarak oturum açın gibi bi hata veriyo. Babamın mailini giriyorum kabul etmiyor. Kullanmadığım denemediğim mail kalmadı yok.

    Sıfırlama nasıl yapılır, valide kafamın etini yedi yeminle katil olacam kırsal alandayım telefoncuda yok anlayanda yok. Andoid kullanmadım bilmiyorum netteki yöntemleri uyguladım açılmıyor. Bu telefon açılırmı yoksa parçalayıp çöpemi atayım sinir küpü oldum.
    Naber, Yurtdışına mı yerleştin?
  • 18-08-2019, 14:08:56
    #9
    msttskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz muhtemelen o telefondaki gmailden cikis yapmadan sifirladiniz ve bu yuzden guvenlik icin o gmaille giris yapmanizi istiyor. Ne yaparsaniz yapin acamazsiniz. Ya o gmaili bulup gireceksiniz yada telefoncular 40 tlye falan aciyolar
    Hard reset ile açılıyor sizin dediğiniz ioslarda açması zor.