Merhaba arkadaşlar,
Peder beyin telefonu valideye verdik bugün. Samsung galaxy j2. Yalnız telefonu sıfırladım şuanda telefon açılmıyor, kurulum yaparken lütfen bu cihazın sahibinin hesaplarından birini kullanarak oturum açın gibi bi hata veriyo. Babamın mailini giriyorum kabul etmiyor. Kullanmadığım denemediğim mail kalmadı yok.
Sıfırlama nasıl yapılır, valide kafamın etini yedi yeminle katil olacam kırsal alandayım telefoncuda yok anlayanda yok. Andoid kullanmadım bilmiyorum netteki yöntemleri uyguladım açılmıyor. Bu telefon açılırmı yoksa parçalayıp çöpemi atayım sinir küpü oldum.
Allah aşkına androidden anlayanlar bir baksın (sıfırlama)
21
●631
- 18-08-2019, 14:02:50
- 18-08-2019, 14:05:36Sıfırlamayı "fabrika ayarlarına geri dön" olarak mı yoksa boot ekranından mı yaptınız ?
- 18-08-2019, 14:06:04Merhaba,
https://www.youtube.com/watch?v=OF7H1-Z8nO8
https://www.youtube.com/watch?v=b-2MJyegmUk
Videoları izlemeni tavsiye ederim. - 18-08-2019, 14:06:36Cihazı Kapatın.GÜÇ TUŞU + HOME TUŞU + SES AÇMA TUŞUNA birlikte basın.
Gelen ekranda Wipe Data Factory Reset yazan maddeyi Ses Kısma Tuşu ile bulun ve üstüne gelip GÜÇ Tuşuna basın.İkinci ekrandaki Yes, Delete All User Data seçeneğini yine ses tuşları ile seçip GÜÇ Tuşuna basınız. - 18-08-2019, 14:08:36Naber, Yurtdışına mı yerleştin?GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2019, 14:08:56Hard reset ile açılıyor sizin dediğiniz ioslarda açması zor.msttskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle