Siz muhtemelen o telefondaki gmailden cikis yapmadan sifirladiniz ve bu yuzden guvenlik icin o gmaille giris yapmanizi istiyor. Ne yaparsaniz yapin acamazsiniz. Ya o gmaili bulup gireceksiniz yada telefoncular 40 tlye falan aciyolar
Hard reset ile açılıyor sizin dediğiniz ioslarda açması zor.