GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

Peder beyin telefonu valideye verdik bugün. Samsung galaxy j2. Yalnız telefonu sıfırladım şuanda telefon açılmıyor, kurulum yaparken lütfen bu cihazın sahibinin hesaplarından birini kullanarak oturum açın gibi bi hata veriyo. Babamın mailini giriyorum kabul etmiyor. Kullanmadığım denemediğim mail kalmadı yok.

Sıfırlama nasıl yapılır, valide kafamın etini yedi yeminle katil olacam kırsal alandayım telefoncuda yok anlayanda yok. Andoid kullanmadım bilmiyorum netteki yöntemleri uyguladım açılmıyor. Bu telefon açılırmı yoksa parçalayıp çöpemi atayım sinir küpü oldum.
Naber, Yurtdışına mı yerleştin?