Telefona uygun rom atınca açılmıyor mu ?
yok hocam rom atmak nasıl bilmiyorum
Odin ile kendi orjinal romunu cihazı sıfırlayarak atın. başka yolu yok.
odin kullanmadım tarif ederseniz yapayım
Sıfırlamayı "fabrika ayarlarına geri dön" olarak mı yoksa boot ekranından mı yaptınız ?
fabrika yaptım hocam
izledim ama olmadı bunlarlada
Cihazı Kapatın.GÜÇ TUŞU + HOME TUŞU + SES AÇMA TUŞUNA birlikte basın.
Gelen ekranda Wipe Data Factory Reset yazan maddeyi Ses Kısma Tuşu ile bulun ve üstüne gelip GÜÇ Tuşuna basın.İkinci ekrandaki Yes, Delete All User Data seçeneğini yine ses tuşları ile seçip GÜÇ Tuşuna basınız.
bunuda yaptım yemedi hocam
Siz muhtemelen o telefondaki gmailden cikis yapmadan sifirladiniz ve bu yuzden guvenlik icin o gmaille giris yapmanizi istiyor. Ne yaparsaniz yapin acamazsiniz. Ya o gmaili bulup gireceksiniz yada telefoncular 40 tlye falan aciyolar
aynen öyle yaptım hocam 4 gün buradayım başak yolu yokmudur kafamın etini yiyo şuanda