• 13-08-2019, 19:44:41
    #1
    Arkadaşlar bugün ilk kez büyük adaya gittim güzel bir bisiklet turu yaptım. Ancak ada leş gibi tezek kokuyor. Ormanın belli bölgelerinde salıverilmiş ölüme terk edilmiş atlar gördüm.

    Merkezde bu atlı faytonlar istasyonu bildiğiniz dırzo dipler bu arabaları sürüyor ve inanın çoğu at işkence görüyor.

    Bisiklet sürerken bir kaç kerede laf yedim cekil yoldan diye babasının çiftliği beyfendilerin.

    Bu hayvan zulmune ve adadaki tezek kokusuna neden hala izin veriliyor çok merak ediyorum.
  • 13-08-2019, 19:48:02
    #2
    Çok yazık gerçekten diyecek laf yok artık farkına varmak bu kadar zor olmasa gerek.
  • 13-08-2019, 19:48:05
    #3
    Devletimiz her işle ilgilenemiyor, oysaki her işle ilgilenecek farklı birimler var bilin bakalım onlar ne yapıyor?
  • 13-08-2019, 19:48:44
    #4
    LyFalco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bugün ilk kez büyük adaya gittim güzel bir bisiklet turu yaptım. Ancak ada leş gibi tezek kokuyor. Ormanın belli bölgelerinde salıverilmiş ölüme terk edilmiş atlar gördüm.

    Merkezde bu atlı faytonlar istasyonu bildiğiniz dırzo dipler bu arabaları sürüyor ve inanın çoğu at işkence görüyor.

    Bisiklet sürerken bir kaç kerede laf yedim cekil yoldan diye babasının çiftliği beyfendilerin.

    Bu hayvan zulmune ve adadaki tezek kokusuna neden hala izin veriliyor çok merak ediyorum.
    bir çok kez gündeme gelmişti hala çözüm bulunamamış olması gerçekten hayret verici bir durum.
  • 13-08-2019, 19:50:10
    #5
    Ne garip hayvanseverler faytonların kalmasını istiyor lakin. Özellikle o faytonlara binmek için adalara giden, instagram'dan show yapıp başkalarını da özendiren kendileri. Bu işi vatandaş çözer. Hiç kimse binmez ise talep görmez ise fayton mayton kalmaz ortada.
  • 13-08-2019, 19:50:21
    #6
    Sulhperver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletimiz her işle ilgilenemiyor, oysaki her işle ilgilenecek farklı birimler var bilin bakalım onlar ne yapıyor?
    Ama bu senelerdir böyle değilmi ben ilk kez gittim yalan yok ama bunun geçmişi çok eski diye biliyorum.

    Ben bu faytoncuların eminönündeki balıkçılar gibi büyük bir çete olduklarını düşünüyorum kimse birşey yapamıyor.
  • 13-08-2019, 19:51:29
    #7
    zulmü yapan insan.
    hayvanları güzelce onlara verilen yerlerde güzelce besleyip dinlendirerek çalıştırsalar hiç sorun olmaz bunların kesinlikle denetimi zabıta tarafından yapılmalı ve stk destekli organizasyon yapılmalı.

    at ile çocukların yan yana gelmesi bile çocuklara mutluluk verir hayvan sevgisini çoğaltır ama maalesef denetimsizlik ve bilinçsizlik yüzünden tezek kokulu ve saygısız bir adaya sahibiz
  • 13-08-2019, 20:01:11
    #8
    Birilerinin cepleri doluyor olabilir mi acaba
  • 13-08-2019, 20:05:02
    #9
    Platin üye
    defalarca gündeme geldi ama malesef devlet baba o at arabası ağalarını şu adalardan yollayamadı