Devletimiz her işle ilgilenemiyor, oysaki her işle ilgilenecek farklı birimler var bilin bakalım onlar ne yapıyor?
Ama bu senelerdir böyle değilmi ben ilk kez gittim yalan yok ama bunun geçmişi çok eski diye biliyorum.
Ben bu faytoncuların eminönündeki balıkçılar gibi büyük bir çete olduklarını düşünüyorum kimse birşey yapamıyor.