zulmü yapan insan.
hayvanları güzelce onlara verilen yerlerde güzelce besleyip dinlendirerek çalıştırsalar hiç sorun olmaz bunların kesinlikle denetimi zabıta tarafından yapılmalı ve stk destekli organizasyon yapılmalı.

at ile çocukların yan yana gelmesi bile çocuklara mutluluk verir hayvan sevgisini çoğaltır ama maalesef denetimsizlik ve bilinçsizlik yüzünden tezek kokulu ve saygısız bir adaya sahibiz