Fayton sahipleri ve ada'da Faytonları kullanan insan ve çevreleri kalkmasın der. ( Adada ulaşıp bir nevi faytonla sağlandığı için çok ses çıkmadığı sürece devlet el atmaz )
Kimin sesi yüksek çıkarsa , Hangi taraf ağır basarsa onun dediği olur yada o yönde çözüm bulunur